16 Aralık 2011 Cuma

kedi canımı benim yaa ^-^v

bugünlerde çok depresif takılmaya başladım...
sebep nedir efenim??
tabi ki okuldaki başarısız sınavlarım... her ne kadar süreçte elimizden geleni yapmış olsak da sonuç başarısızlık...
ve dünya üzerinde niyet değil amel önemli olabiliyor...
dindeyse tam tersi ameller niyetlere göre biliyorsun...
konuyu dağıtmayayım....

e be kızım sen de ne diye düşük notlar alıp duruyorsun?
bilsem...
yani belki biraz zihnim başka şeylerle dolu olduğu için kendimi derslere tam veremiyorum...
çok ıvır zıvırla uğraşıp ders çalışmayı sevmediğimden okuduklarımı aklımda tutamıyorum...
ama bunun bi hal çaresini de bulamıyorum........

başarısızlık yakama illet gibi yapıştı kurtulmak istiyorum ama acayip korkuyorum derslerden...
hangisinden başlayacağımı bile bilmiyorum 14 dersten....
yorgunluktan sürmenaj bile olmuş olabilir...
 dikkat dağınıklığı ve gün boyu sarhoşluk da cabası....
ne sarhoşluğu?? O.o içmeden sarhoş derler ya... uykusunu alamayıp gece boyu rüya görmekten...
sayıklamak da eşantiyon...




2 yorum:

  1. yeni temanı sevdim hayırlı olsun.
    ya bu dersler bir yerde tıkandı mı yuvarlanığp gider bazen dert etmeyip akışına bırakmak kendine sıkıntı etmemek tek çare sanırım çünkü bazen üzerine düştükçe içinden çıkmak zorlaşıyor

    YanıtlaSil
  2. bi yol bulamıyorum içinden çıkmak için kafam çok karışık...ama bundan sonra ezber yeteneğimi kullanmaya başlayacağım :D ezberlemeden ders geçmek mümkün değil

    YanıtlaSil