8 Ocak 2012 Pazar

yazasım geldi!!

hadi bakalım :))

final ortasında neler çıkıyormuş bi görelim...
şu anda aşırı stress modundan neye saracağını bilemeyen çalışma yetisi düşük,
kendini avutma becerisi sıfır olan bu muhatabınızın yarın iki mühim sınavı var...
cuma günü dedim bugün çalışmayayım nasılsa bi haftada 7 sınav verdim benden alası Şam'da kayısı, hakkettim az dinleneyim :))
"peki çalışma" dedi içimdeki ulvi ses....
bayağı eğlenceli 5-6 saat sonunda sabah erken kalkma planlarıyla yattım...
anladığın üzere erken de kalkamadım tabi çok geç değildi ama yine de istenen sonucu vermedi.

eyy şimdi napalım, bi notları gözden geçireyim haa tamam yeaaa bu kadar mıymış?? ben de korktuydum hacıı...bunda bişecik yok şimdi başlasam yarın biter ohhhooo...benden bi kaçan bi de uçan kurtulur.

tabi içimdeki ulvi ses benim bu çoşkunluğuma sessiz kalmayı tercih etti.şimdi bişey dese kızarım çünkü bildiğinden.
neyse efenim az iki sayfa falan çalışıp kahvaltı ettim derken bi ağırlık çöktü...ikindiden sonra az uzanıverdim...
içimdeki ses uykumda sayıklamaya başladı tabi: "yetti artık senden çektiğim kalk az çalış,anca yatsan zaten...ben de sana kabus göstertmez miyim? bilinçaltıyla elele verelim de sen gör!!hem de ikindi üstü yatmak neymiş anlarsın...feleğini şaşıracan kızııııımmm....." diyerek zihnimde beni korkutan parçaları,dün gece izlediğim animeleri, klipleri topla gel sen çıkışa... bu kadar adamı karşımda görünce daha müdafaya geçmeden gözümü açıverdim...
"ha gadasını aldığım şimdi çalış bakim" dedi.
sonra el mahkum çalışmaya çalıştım...yine de bir fotokopinin sonuna gelmeden "yeeaaa zaten yarın pazar daha çok var oğlummm" diyerek şeytanım rahatlığı eline aldı. sonra benim gönlümün yayları gevşedi tabi....

neyse ben dersin birini seneye bırakmaya karar verdim...


ohh ne güzel etmişsin amma da iyi etmişsin diyen sesinizi duyar gibiyim :D tabi sen sağ ben selamet şimdi :D
ya o değil zaten geçme ihtimalim %5 bile değil ona çalışsam ikisinden kalsam daha mı eyi??

ama bugün baktım olmuyo dedim bu böyle gidemez az sıkalım senin gevşeyen vidaları... gıcırdayan yerleri de yağlayalım...sen şimdi bu konuları bitir akıllım, seneye bırakacağın dersin de çıkmış sorularını ezberle he mi? sonrası Allah Kerim....kalırsan da en azından dd ile kal ortalamanın ucuna takılan dc lerin belki geçer...
heyytt yavrum sen misin bunları diyen? birazcık ulvi ses beni teşvik etmiş, yumurta kapıya yaklaşmış olabilir....



"şimdi napıyon yavrum sen burda??"
benim de bi kapasitem var yaneee gidip devam edicez heralde sen de herşeyime karışmaaaa aaaa!!!

neyse ara bitti şimdi gidip gücümü test etmeliyim...
dua edin lütfen bu hafta da 4 güne 7 sınav ve bir hayat sığdırmalıyım...





2 yorum:

  1. Tüm öğrencilerin final dönemi iç sesine ışık tutmuşsun resmen. Kendimi gördüm yazıda adeta :)

    YanıtlaSil