28 Temmuz 2011 Perşembe

ilginç!!...

gün geçmiyor ki yeni bir gariplik yaşanmasın sayın seyirciler....
hehhehe ^^
dün heartstrings(gönül telleri) isimli Kore dizisini izlerken, hani şu bahsettiğim "komşunun beş yaşındaki kızı" var ya işte o yanımdaydı...
anlamasa bile görüntünün cazibesine kapılıp benimle beraber izliyor...
neyse o sırada bi teşekkür etme sahnesi vardı (7.bölüm) Türkçe altyazısı henüz çıkmadığı için İngilizce altyazıyla idare ediyordum...
teşekkür sahnesi öyle ayak üstü bir sahneydi ama bizim kız bana dönüp
"teşekkür etti, değil mi?" dedi.bir an şaşırdım.
"nerden anladın?"dedim
"nerden anladığımı bilmiyorum ama anladım işte" dedi.

bu kız "küfes" kelimesinin mucidi evet :D
 neyse sahneler devam ederken bir sahnede arkadaşlar birbirinden ayrılıyordu
"güle güle demedi, değil mi?" diye sordu....
hadi şimdi naparsın?? gerçekten de vedalaşmadılar...normalde hep "görüşürüz" tarzı şeyler söylerler bu dramalarda bilen bilir...




pek zeki bir çocuk da değildir hani....az evvel söylediğin şeyi hemen unutur...bu zekasıyla bile beni şaşırtabildiğine göre...yanılıyor da olabilirim....

ps: az önce üç noktaları koyarken bizim kedi hapşırdı...
"çok yaşa Karamel!!" :D

2 yorum:

  1. şimdiki çocuklar doğuştan çipli ya, ayakta uyuturlar bizi :D

    karamel'in fotoğrafını isteriz, isteriiizz, isteriiiz ^^

    YanıtlaSil
  2. en yakın zamanda ikisininkini de koyacam inş :)) bu yoğun istek üzerine :))

    YanıtlaSil