31 Temmuz 2011 Pazar

Ankara zamanı!!!

okullar açıkken hep eve kaçmak isteyen beni bir Ankara sevdasıdır tuttu.
sebebi ise gayet açık...özerklik...evet ebeveyn yanında rahat edememe ve özgürlüğünün kısıtlanmış hissedilmesi...
kimsenin hayatıma karışmamasına o kadar alışmışım ki artık bir lafı iki kere duyunca baskılanmış hissediyorum...
ergen sendromlarım bu yaşımda mı kendini gösterecekti...
içimden sesler hep bir ağızdan konuştuğu için bazen kendimi bile anlayamıyorum...
yani doktora gitmeme gerek olmadan kendime bir "havadeğişimi" yazdım...
Ramazanla birlikte artık bu internete yapışık asosyal yaşantımdan bir nebze olsun sıyrılma umudum da var....
Ankara ya gitmeliyim....ama hemen dönceğim inşallah...çünkü ordan da bıkıyorum...
bir aşık olamadık arkadaş yaa....aşık olsak en azından hayatımıza bi renk gelirdi bi sevinirdik....bi umudumuz olurdu...
içimden gelen dürtülerle yaşayan biri olup çıktım ve nerdeyse bana engel olacak şeyleri zihnimde geri plana itip kafesledim(küfesledim de olur.:))

neyse bugünlük bu kadar olsun Ankara'da nete erişme imkanım olmayacağı için döndüğümde görüşürüz inş.

...ve Ankara'ya gittiğim için Nisa Ercan hanımcığım sizi fazla bekletmek istemeden bir kaç fotomuzu paylaşıyorum.

bu Soyka...(erkek) Oğluş diye de çağrılıyor :D

Karamel...bildiğin :)


her kedi gibi kuşlarla yakın ilişkisinden dolayı gününün bir kısmını yangın merdivenine bakarak geçiriyor...(kış)

neyse canlar dediğim gibi bir süre yokum...çok kısa bir süre...
kendinize çooohh iyi bakın :))

4 yorum:

  1. ankara ankara güzel ankara seni görmek ister her bahtı kara :)

    YanıtlaSil
  2. ankarada özerklik mi?? :D [kumsal]

    YanıtlaSil
  3. sevsinler onlarııı :) pek tatlılar
    daha dogrusu soyka yakışıklı karamel yakışıklı değil ama sempatik cinsten:P

    Bak burada bir Kore sevdalısı daha buldum,
    http://ddejavuu.blogspot.com/
    belki tanışmak istersin, o seni takibe almıs ama utanmış tanışmak için..

    şimdiden iyi yolculuklar..

    YanıtlaSil
  4. sağolasın kuzenim :) döndüğümde görmüş olsam da :)

    Kumiciğim özerklik benimki seninkinin adını sen koy :D buluşamadık ama eylülde yine geliyorum inş. o zaman artıkın :))

    YanıtlaSil