6 Ağustos 2011 Cumartesi

ait olduğum mekan :)

başlığa bakıp da kafan karışmasın...ait olduğum mekan yok benim...
Ankara'dan henüz döndüm klavyenin tozunu dumanına katarak hemen blogumu ziyaret edeyim dedim.
senin de dahil olduğun izleyicilerimde bir artış olmuş sevindim...
neyse...Ankara her zamanki gibi dışı seni içi beni yakan cinstendi...
ne de olsa siyasi bi şehir....
ev arkadaşlarım beni gördüğüne çok sevindi tabi ben de onları...
belki onların beni görme sevinci onlara götürdüğüm yüksek çözünürlüklü Kore-Japon dizisi koleksiyonumdan kaynaklanıyor olabilir :P

ama bir tanesinin dün akşam söylediği şu söz beni mutluluğun bi basamak üstüne taşıdı.
"hayatım senden öncesi ve senden sonrası diye ikiye ayrılıyor"

birinin hayatının dönüm noktası mıyım?? :D elbette abartılmıştı ama bir arkadaştan duymak isteyeceğin türden birşey....

vee... başlığın içeriğine dönecek olursak...nereye gitsem yüreğim beni başka mekanlara sürükleme isteğiyle dolu...orası da benim evim burası da...orası da benim evim değil burası da...
 bu kafa karıştırıcı ve ne istediğini bilmez benliğimle seyahat etmek de seyahatten dönmek de başka bi yorucu...
uzun zamandır idrakinde olduğum şey ise benim ait olduğum bi yer yok...
ait olduğun bi yer olmayınca acaba hayat daha mı kolay olmalı zor mu?

üstelik annemden ilk golü de yemiş bulunuyorum hali hazırda
"ee sen hiç değişmemişsin, yine internetin başına oturdun hemen!!!"
nasıl bir değişiklik bekliyordun anne acaba şu 5-6 günlük yolculuğumda...duyan da umreye hacca gittim de ihya olamadım sanır :D

sadece kafa dağıtmaya gitmiştim. ve anladım ki benim kafam zaten dağınık....
annem de toparlamaya gittim sandı heralde :)) üzgünüm anne daha uzun yol katetmem gerek...
Ramazanı belki bir fırsat olarak değerlendirebilirim...
ben burda yokken Ramazana başladığımız için Ramazanını tebrik edemedim güzel kardeşim....
hayırlı Ramazanlar...
duandan bizi de mahrum etme....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder