12 Ağustos 2011 Cuma

bir animeye dokundum...

[anime: Japon çizgifilmi diye özetlenebilir. bana kalsa Japon dizilerine bile konu olduğuna göre aslında çizgilere can  verme de diyebiliriz.]

 bir animeye dokundum...
anime de bana dokunmuş olabilir...
içimde bir yerlerde unuttuğum duyguları mı ortaya çıkardı bilinmez, gecenin bu saatinde beni gözyaşlarına boğdu.
öyle ki kendimi az daha kaptırsam hıçkırarak ağlardım da...
o kadar da dramatik değil...konusu benim duygularımla tezat...
ama!!
sanırım artık unuttuğum hatırlamak istemediğim...ya da hatırlatacak bir etkenin olmadığı öyle değişik ve "çocuksu" duygularıma hitap etti ki ağladım...dayanamadım...
"çocuksu" derken...çocuğu kapsayan her şeyi kastediyorum...masumiyet...inat...inanç...
bütün duygular çocukta en katıksız haliyle yaşanmaz mı? korku, sevgi, bağlılık, mızıkçılık adı verilen bana göre o devrin ihanetinin...çocukta anlam kazanmasıyla ve aklı meşgul etmesiyle bizimki bir mi??

her neyse fazla derine dalmadan ismini söyleyelim merak etmiş olabilirsin...
NARUTO bölüm 19...


aynı isimli mangadan uyarlanmış...aslında eski bir anime sayılabilirdi hala devam ediyor olmasaydı...
dünya çapında büyük hitlerden...
şimdiye kadar çok bölüm olduğu için başlamamıştım...1.sezon 220 bölüm 2. sezonu bilmiyorummm...
neyse keşke dediğim bir şey...keşke daha önce başlasaydım...eğer ilgileniyorsan sana tavsiyem başla...zevk alacağın bir anime olur...

neyse sahur bitmek üzere...şimdilik bu kadar...

ps: [Somali'ye yardım kampanyaları devam ediyor ama paramız gidiyor nasılsa diye duayı kesmeyelim...her daim dua ile...]

4 yorum:

  1. Bu duygular› hissedip, hüzünlenmen senin hala ayni safligi ve masumiyeti tasidigini gösterir kashi;) gerçekten...
    sevgiler selale :D

    YanıtlaSil
  2. Naruto bana her zaman hırs veriyor, hüzünlenmekten ziyade ^^ ve dostluğun kıymetini.

    YanıtlaSil
  3. sağolasın kuzenim :) keşke dediğin gibi olsaydım ama artık geçmiş bizden o masumiyet :D

    @yufkayürekligöbekli bağlılığın vurgulandığı bir bölümdü sanırım :)) hırs ve dostluk işlediği için cesaret de veriyor tabi :D

    YanıtlaSil
  4. Anime izlerken bende kendimi çok kaptırıyorum,seviyorum animeleri :)
    :D

    YanıtlaSil