17 Temmuz 2011 Pazar

öylesine

pazartesi ilk saatler...
bugün çok boş bir gün oldu benim için...
sabah bahsettiğim gibi evi toparla falan derken...ne adam akıllı toparlandı ne bir şey!! hıh!!
neyse efenim işte dizi izleyemedim, kitap okuyamadım, sadece livemocha da bir bölüm ders çalıştım...
bazı blogları okudum özellikle çok eğlendiğim bloglar oldu :D neyse bi ara bahsedeceğim hepsinden.
çeviri de yapmadım. sadece akşam yemeğini hazırlamış oldum...halihazırda tüm bu" iş yapmadan iş yapıyormuş gibi yapma" durumu dengemi feci bozdu. ekrana bakmaktan gözlerim bir garip oldu üstelik...
neyse bi de bunun üstüne dünden beri JYJ nin Jeju adasını dünyanın yeni 7 harikasından biri yapabilmek için verecekleri konserden çıkarıldıklarını duymak... gerçekten de tahammül edilemezdi....
hele de Jejung un yazdığı wasurenaide şarkısının Japon ajans avex tarafından satılması iki gündür twitterı ve cassiopeia olarak tüm alilemizi derinden sinire boğdu!!!
siz JYJ yi konsere çıkarmayın sırf sm entertainment yüzünden!!! oldu canım Jejung un da tweetinde dediği gibi kendi ülkesinin doğal güzelliğini tanıtmak için fırsat vermezseniz O da kendisi yapar tanıtımı!!
heyttt aslanım senin arkanda dağ gibi fanların var !!
ve Jejung un sayesinde dünyanın dört bir yanındaki fanlar profil resimlerini JEJU adasının resimleriyle donattılar...
bütün resimler yeşil ve mavi bu yüzden kimin kim olduğunu seçemiyorum. :D






bunlar sadece belli kesitler ama bu bir kaç fotoğraftan bile ne kadar güzel bir yer olduğunu anlayabilirsin!!
ahhh umarım 7 harikadan biri olur ve Kore de turizm patlaması yaşanır ve ziyaret edilmesi kolay bir ülke olur :D

ps:resimler alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder