17 Temmuz 2011 Pazar

pazar-balıklar-çeyiz

dün sabah dört buçuk sularına doğru yattıktan sonra, bu sabah -evet benim için sabah- 12 sularında uyandırıldım.
bana kalsa gündüzün bir kısmını daha uykuma feda eder ve gececi tabir ettiğimiz net gençliğine katılabilirdim.
neyse bir telaş aklıma iki gün önce tatile çıkan komşunun akvaryumu geldi :)
daha önce de giderken bana emanet ettikleri balıkları yaklaşık 15-16 saattir aç olmalıydılar. bir hışım yüzümü falan yıkayıp kopturdum.
aaa o da ne daha dün berrak olan su bugün kahverengiye dönmüş.... bi de akvaryumda 6 yavru balina,5 prenses ve bir de çöpçü tabir edilen vatoz balığı var. yani eğer başlarına bir şey gelecek olsa acayip benim halim :)
baktım akvaryumu temizleyen motor da çalışmıyor. neden dün farketmedim acaba? hepsi ölecekti. neyse motordan anlamam zaten.hemen kardeşimi yardıma çağırdım Allah'tan motora kaçan yemi çıkarınca çalıştı da ben de rahat nefes aldım...
blogu kullanmayı yeni öğrendiğim için hemen pc min başına koştum.eğlenceli iş ne de olsa...
ama haftaya düğünü olan ablamın bohçaları ütülenecekmiş...onlar da çeyizi sandığa, sandığı odaya...falan yerleştirdikleri için ütü işi  "gelinin bacısı" vasfıyla bana düştü.
düğün yapmak çok masraflı iş...benim açımdan bile ki annemle babamı düşünemiyorum. bana kalsa çeyiz falan gereksiz şeyler ama Türk ananesinde önemli yeri var.
neyse işte telaşımız var anlayacağın...
pazar günü herkese tatili ifade etmez ne de olsa...mesela bugün evi baştan aşağı temizlemek lazım....

yaşasın çamaşır suyu !!!:D

ps: az önce fişe kablo takmak için kalktığımda, belimde "Shakira kemeri" denilen, çın çın çın ses çıkaran kemerin olduğunu farkettim :)) bir şey atlamışım :)) ütü yaparken kardeşim kına gecesi müziklerini ayarlıyordu ve o sırada belime bu kemeri takarak her Türk kızı gibi ütüye anlam kazandırmaya çalışıyordum.heheheh sonrasında kemer belimde pc başındayım :))
                                                                            kashi bildirdi :)Kayseri/Turkey :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder