6 Temmuz 2012 Cuma

patavatsız anılarım

bugün annemin bir arkadaşına gittik oturmaya.geçen hafta benden 2 yaş büyük oğlunun düğününe gitmiştik....
bundan 10 yıl kadar önce ben orta sondayken oğlundan bahsettikleri bi sohbette kumral, saçı uzun demişlerdi.ben de çok merak etmiştim. nasıl saçı uzun? diye sormuştum başka bi teyze de bana "şeker kız Candy deki Anthony'e benziyor aynısı" demişti.bilirsin işte ilk aşkı "Ay Savaşçısı"ndaki Mamoru veya "Candy"deki Anthony-Terry ikileminde kalmış bir kız olduğunda, bu; o çocuk çok yakışıklı demektir.
Mamoru



Anthony
Terry



tamam...şimdi bakınca o kadar da yakışıklı değilmişler ama o çocuk 
zihniyetimle bana çok yakışıklı gelmişlerdi.

o zaman birden sazanlık edip "aaa tam benim tipim" demiştim.tepkileri kahakahalar olunca da çok utanmıştım.böyle konularda utanınca insan o rezalet anı kolayca unutulmuyor...işin ilginç yanı tek hatırlayan da ben değilmişim.bugün öğrendim.

bugün de konu evlilikten açılınca "benim ideal tipiiiim...daha dünyaya gelmedi" diyordum ki
o "ideal tipiiiim...'in sonuna "Mehmeeet*" dedi annemin arkadaşı... ohhh my God!!!! 
"hatırlıyo musun öyle dediğini?" dedi.
"hiç unutmadım, dün gibi aklımda, orda olanlardan biri ne zaman hatırlatacak diye bekliyordum, bugün için unutmadım" diyemedim ya la.

işin ilginç yanı ben de Mehmet'i düğün gününe kadar hiç görmemiştim.düğündeyse içeriye Anthony girecek diye beklerken Tipitip'in siyah saçlısı girmesin mi?? la hani bu oğlan kumraldı??

bugün annesine de gene gaf yaptım sazan gibi
"valla Anthony bekledim resmen hayalkırıklığına uğradım aynı Tipitip gibi" dedim.ayyyy eşşek kafam :D:D kadıncağız bozuldu biraz.bence Tipitip'i de bilmiyor ama tuhaf bişey anladığı kesin.


benimki de oğlan evlendikten sonra "kedi ulaşamadığı ciğere murdar dermiş"e döndü. kadın içinden demiştir :D




hala utanıyorum offfffffff 




*Mehmet bu hikayedeki kahramana uydurduğum isim.olur ya işte...
                                                               
                                                      bi patavatsızlık daha olmasın :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder